SUPER KRUKAN; forever ain't enough

Irriterad, skrev ett långt inlägg men så flippade blogg ur -.-
Så ska kortfatta lite av det jag skrev.

Svenska NP är done, få reda på betyget på fredag i think hon sa ? :)
Studentskorna & klänningarna ha kommit, IM READY FOR THIS! Nat.
Jag ha pluggat en massa att det känns konstigt för att vara jag.
Jag ha fått tillbaka min älskade mobil som va i lagning i en månad typ.
Jag och 2 andra från klassen ha beställt resa utomlands, och vi åker om 10dagar!
Jag ha slösat bort några tusen denna månaden, och flera kommer slösas ;<
Haft en massa sömnlösa nätter, det suger en jävlans massa dudes.
Firat mor och far för någon vecka sen.
Studenten närma sig, den 11 JUNI FOTT FOLK!


Nåja, det va allt för mig. Mer updates @ my blog. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback