kellut; who's gonna love you?

Kväll gott folk!
Eftersom jag knappt sitter vid datorn längre, eller inte lika mycket iaf. Och det finns inget vettigt att göra på nätet så jag bestämmer mig för att skriva här!
Well vad finns det att säga? Helgen va mys. Mina vänner är bra! Men jag saknade fortfarande plutten min. Och ännu en skolvecka är på g, onsdag imorgon vet betyder att det gå riktigt fort. Dryg dag i skolan, och håltimma på 3h är ingen hit precis. Men gjorde Changiie sällskap när hon hade idrott, blev en sväng på MC och sedan vare bara hem. Handlade lite åt mamma och letade efter APU-plats, men fan jag orka inte.


Bajs med suddigt på bilden, men den togs idag på danssalen på tinas ö. Ha en fin video på Changiie, men den få hon lägga upp om hon känner för de (;
Man kan väl säga att Changiie är min andra halva när det gäller skolan! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback