Kellut ; time is nothing, timing is everything

HEEEEJ BLÖGGGEN !
Dålig med updates från mig, i know. Men det bara bli så!
Skolan ha nu börjat, och vet ni? Om bara några fkn månader så äre studenten som gäller för mig och babes! Hur gött är inte de? (; One question, kommer ni och fira oss eller ? ;D
Well, jag sitter hos min vän Paki slash Miks. Jag ha sovit någon timme, dålig med sömn hemma liksom. Sedan uppe och snackat lite med dom som va hos PAKIMIKS. Mat och årets första semla blev det! Sedan blev det telefon med min beundrare HB också, hihih. Men iaf, nu äre Harry Potter som visas på tv, ohhh how i loved him :( Men krypa ner i madrassen och smsa med tjockisen min, fixa saker och ting.

Kommentarer
Postat av: jeennylu

JAG KMR TILL ADORÄÄK&CHANGIIE'S student :D:D:D:D

2010-01-16 @ 11:30:55
URL: http://jeennylu.blogg.se/
Postat av: changiie

såklart kmr jag de!

2010-01-17 @ 23:12:15
URL: http://kellynchangroxurworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback