Chang; Take a minute.


jag älskar mina byxor, haft dom sen i högstadiet :D när alla hade utsvängda hade jag dom !<3


Hejsan mina älsklingar,
förlåt för att jag inte har varit aktiv. but what can u do ? :)
Men vem är det som liksom saknar mig ? haha
vi har knappast läsare :D Hihi
och jag saknar kellut !

en sak ska jag göra ! hiss och diss !




Först och främst.!

Pälsjackor; Jag tycker inte om det, ärligt talat så ser man först och främst ut som en snobb elr så ser det ut som man har dödat ett jävla stort djur. vilken känns bara fel ;O väst och så skulle vara helt okej. men ett jävla stor pälsjacka ? är för mkt tycker jag.

2009; Låt de förflutna flöda ! behåll minnen ! skapa nya istället för att gråta över den förra.


svarta lemar med nitar ; något som jag älskar ! svarta lemar elr nitar ! varför nt både och? fin kombination ! jag älskar den tuffa punkstilen !

Snö ; Dom senaste dagarna har de snöat nonestop. vilket jag inte gillar. skulle det varit kram snö , så skulle jag nog nt klagat !

2010 ; nytt år , nya erfarenheter !



TILL FRÅGOR !

Postat av: Abdul
HEJ CHANGIIE! xD i just want to know what sort of things do you like doing and also what sort of things you hate doing:P

Well Abdul , thats a very difficult question to answer !
what i like doing , well i love too bake ! but hate to do the dishes after me , well i hate cleaning to be exactly.
I love to dance sometimes, and i hate to be so lazy !
well i cant give u a perfect answer. but thats it xD HAHAHA..


puss♥

Kommentarer
Postat av: Kellut

Saknar dig också, but see you in school :D <3

2010-01-06 @ 13:24:09
Postat av: jeennylu

hallo ? :o jag är en av era läsare =D .. kan jag få eran autograf (a)

2010-01-06 @ 13:26:02
URL: http://jeennylu.blogg.se/
Postat av: jennytruong

hahah läser han er blogg? (a)

han kan ju inte svenska :p

2010-01-06 @ 19:38:36
URL: http://jennytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback