Chang; Baobei, i so u so we so fly.


jag tänkte att jag borde updatera ! men eftersom jag nt har nånting att skriva förutom skolan suger och jobbet med !
elr jo ! jag tänkt att åka bort och jobba =)
sen ska jag nog pierca mig och ------- mig ;D we will see !! .

Ska skriva om en fin pojk , som kallas för baobei !
Jag har dock nt kännt honom så länge , men vi börja ju enas om massa saker ;)
vet ej hur jag hade honom i fb ! och enbart hört talas om denna pojk från jaa min kära köttbulle !
sen så har vi väl snackat i fb 3-4 ggr när vi har haft tråkigt. sedan som blev msn.
som blev mkt prat ! cuz soon hes gonna be my husband ;)
tror nog han ska fria snart, men ni hörde inget från mig. puss !
vi har snackat om framtiden , och den ser väldigt ljust ut !
cuz i lajk it. + spooon position ! ;)

men nu ska jag sluta skriva, ngn väntar faktiskt i msn !

puss♥

Kommentarer
Postat av: jennylu

:O:O:O?!!

2010-01-15 @ 16:17:35
URL: http://jeennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback