Kellut; i tried to believe every word of your sweet story

Fullt upp med allt, när man inte ens orka uppdatera sin egen blogg så vetefan om man palla uppdatera en delad blogg. Men here we go. Våren är här, SOLEN ÄR HÄR men samtidigt som det ligger aska lite överallt i luften så hagla det. Helt underbart ska jag säga er. NAT! Nationella Prov Svenska B skriftliga imorgon, orka jag? Egentligen inte. Men såna saker måste man göra.
Så vad ha jag gjort när jag ha varit off från denna bloggen? Jo, jag ha legat framför tv varje dag efter skolan tills jag ska sova. Mitt hår ha växt, speciellt luggen. Är inte så jäkla fixerad som förr längre. Sen ha jag fått besök av en massa underbara vänner och hittat på randomstuff, tvingat tillbaka mitt ork så städat, pluggat och suttit lite mer vid datorn och minskat på tv. Varit i Helsingborg en massa också, shoppat en massa. Ätit en massa sushi eller mat överhuvudtaget.
Och nu när jag väl sitter vid datorn kan jag knappt gå ifrån datorn.
Haft klassfest typ, firat Tomy som fyllde 18 i måndags. Massa folk fyllde år igår, tex bästavän & Helen. Facebook ha blivit min bästa vän. Den ha koll på allt som händer mina vänner och ovänner, visst är det bra?
Jag ha beställt min studentklänning & skor, men jag är inte redo för studenten ni vet..
Och jag borde faktiskt sova nu, så att jag orka att vakna imorgon.
Men så sitter jag ju bara här och babbla en jävlans massa för mig själv och skriver ner värsta novellen här.


såhär lär jag nog se ut imorgon morgon. kan lika gärna döda mig på plats. PUSSS




UPDATE
: ja men juste. Tandläkarn idag då och vet ni vad dom gjorde?! DOM FUCKING DROG UT EN FUCKING TAND PÅ MIG. JAG KAN INTE ÄTA, JAG SER CPSTÖRD UT. JAG LOVAR. JAG KAN INTE ENS LE UTAN ATT MAN LÄGGER MÄRKE TILL GLUGGEN SOM ÄR FEETTA STOR. MITT LIV GÅ UNDER . döda mig på plats, please?

Kommentarer
Postat av: bellahuuynh'

wooow grym blogg :D diggar ditt hår med ! (Y)

2010-05-15 @ 18:30:33
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Anonym

babe, varför drog du ut tand?! ;o

2010-09-16 @ 08:46:11
URL: http://mmiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback