Chang; coz im fly.



Jaa då börjar jag väl med att svara på några frågor , som folk har frågat. elr två haha..

Postat av: jennylu

är du singel (A) hihi

haha ja Jenny, jag är singel ! elr vi är ju gifta :o

 

Postat av:

Är det hemliga jobbet typ... LIGGA SKED :@@@

Hahaha, ligga sked är mysigt, men tror nt de är ett jobb elr så ! så nej !

 

Postat av:

vad menar du med hemliga jobb do you mean Blowjob?

Nej, fortf inget me sex elr liknande me att göra :)

 

Oh ja , skolan idag !

hade arbetmiljö-something(?) första lektionen , vi fick göra klart vår uppgift och några redovisade, sedan kollade vi på film om hjärtat . och det va inte kul elr intressant ! visste du att pulsen för en bebis är 100 ? det visste nt jag heller !

andra lektionen va gympa , de blev innebandy, såklart gillar jag nt sport så hemskt mkt , så jag och anna frågade ifall vi kunde styrketräna , och det fick vi =) så det gjorde vi en stund..

tredje lektionen va svenska, tycker nt om svenka, inget intressant, men vi fick kolla på film , så de va lite skoj !intressant , men ändå lite överdrivet :D

Träffpunkten efter skolan :) med jenny och ngan ! åt lite av vår äppelpaj ! mumma va go den va.såklart efter de blev de mkt prat ! :)

 

Hade tänkt att äta i åkanten imån med Anna och Matilda , så ska bli kul :) + gastronomi imån !

 

jag saknar verkligen Vietnam , och fundera på att åka dit på sommaren ! vilka hakar på?;)

puss ♥

 

ps ; Grattis Dung Nguyen , som är min bror ! :) ♥


Kommentarer
Postat av: jeennylu

skulle ba se om du va med (aa) .. ahaha vi är ju gifta såklart :D

2009-12-02 @ 16:53:33
URL: http://jeennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback