Kellut; you wish you had my spot

HEEEEEEEEEEEEEEJ BLÖÖGGEN.
kellut here, vill bara be om ursäkt för dålig uppdatering ;(

Jag behöver väl inte berätta något om mig, ni vet väl redan allt ? HAHAHA eller TROR att ni vet ^^ Okej, ska sluta leka kändis, men det är faktiskt nästan så.

What 2 say? Sitter och smeker med min mobil, som jag köpte idag. Ganska kul, för den är retard. Men jag går efter utseendet :)
Well, gastronomi imorgon, vet inte riktigt om jag orkar det, men man måste ju. Skolan är viktigt! Nu ska jag faktiskt sova eller kolla på film eller eller eller... ? Jag saknar Pells.


älskade tvilling -12år syster ;*

Kommentarer
Postat av: jeennylu

JA eaxkt! skolan är viktig 8-) :D

2009-12-09 @ 15:35:28
URL: http://jeennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback