Kellut; Who the hell do you think you are?

Det är fan fredag idag och jag .... orka inte göra något. Vill sova men bli jämt väckt av någon av familjen. Ganska sad om jag få säga så. Lovade mamma att städa, men orka inte. Imorgon få jag fint sällskap, ser fram emot de :) Men jag är hungrig nu, ska hitta något att äta. Om inte, så bantar jag till max istället. 
när ska du inse att jag inte vill ha något med dig att göra? att det som händer i ditt liv inte intressera mig ett skit. att jag skiter i vem fan du är med? :) fkn attention whore är du.


Postat av: Abdul
This goes to Kelly
What's on your mind now and also how did you meet Changiie ? xD
- well on my mind right now is... how much i hate snow. freakin cold. and i'm very hungry too.. and how many idiots there may be in the world, hihi.
the first time i saw Changiie was probably in a scondary school disco. and after that, we met each other through mutual friends and we became friends after that. and we became better friends when we started in the same class :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söt bild

2009-12-18 @ 15:51:11
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/
Postat av: phi

haha så skönt svar på engelska ;D abdul, long time no see ^^

2009-12-19 @ 17:09:36
Postat av: Abdul

Thank you for replying Kelly

Hej Phi, haha where have you been hiding ?!:P

2009-12-19 @ 23:52:35
Postat av: Abdul

Hej Kelly, describe your personality =D

2009-12-24 @ 00:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback